Platformbijeenkomst van de VVD Regio Zuid

Het gekozen thema van deze bijeenkomst is “ impact miljoenennota en de gevolgen voor de Zuid Nederlandse economie”. Deze platformbijeenkomst vindt plaats op zaterdag 24 september a.s. om 10.00 uur in het Boshuys te Best.

VVD Tweede Kamerlid Bas van “t Wout (1979, Hoeven) woont nu in Brabant en is vader van 2 jonge kinderen.
Daar werd hij ook politiek actief, eerst bij de JOVD en later bij de VVD. Voordat hij in 2012 Tweede Kamerlid werd was hij werkzaam als gemeenteraadslid in Amsterdam, adviseur en gespreksleider bij &MAES en als politiek assistent op alle niveaus waaronder ondersteuning van Mark Rutte.
Inmiddels heeft hij zijn sporen in de Tweede Kamer ruimschoots verdient en zijn huidige portefeuille richt zich op de vele aspecten van Sociale zaken en Werkgelegenheid.
“Als zoon van een ondernemer ben ik altijd gedreven om op te
komen. Voor de ruggengraat van de samenleving: de mensen die dag in dag uit hard werken om hun gezin te onderhouden en de maandelijkse rekeningen te voldoen”.

Michaël van Straalen (1956, De Bilt) is gehuwd en heeft twee
kinderen. Sinds 4 november 2013 is Michaël voorzitter van de
Koninklijke Vereniging MKB-Nederland, Michaël van Straalen is een selfmade ondernemer, die op jonge leeftijd zijn studie Nederlands onderbrak om zijn eigen technisch
bureau te starten. Hij heeft inmiddels een lange staat van dienst op bestuurlijk niveau. Op dit moment levert hij op diverse terreinen zijn maatschappelijke bijdrage. Een kleine greep uit zijn nevenfuncties; voorzitter Stichting van de Arbeid, lid dagelijks bestuur Sociaal-Economische Raad (SER), duovoorzitter Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (SBB) en voorzitter Adviesraad Berichtgevers Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Graag ontmoeten wij u op zaterdag 24 september 2016 om 10.00 uur in het Boshuys te Best. Sonsweg 39 5681 BH Best. Telefoon: 0499 375 289. Er is voldoende parkeergelegenheid. De zaal is vanaf 09.45 uur geopend. De bijeenkomst duurt tot 12.00 uur.